Kuidas turundada üritust?
Kuidas turundada üritust? Ürituste korraldamine on niigi stressirohke – esinejad, toitlustus, turvalisus jne. Rääkimata siis sellest, et kuidas kogu seda vaeva saaks korvata rohkete külaliste tulekuga. Seepärast toon järgnevalt sulle mõned mõtted, kuidas sotsiaalmeedia [...]
Osale uuringus! Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutus 2022.
Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus Viin taaskord läbi uuringut, et selgitada välja Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse harjumusi. Uuringu järjekorranumber on juba 5! 2021 aasta uuringu tulemused leiad siit! Kõik me oleme näinud [...]
Kuidas oma Facebooki kontost ilma jääda?!
Lihtne viis oma Facebooki kontost ilma jäämiseks – kaota telefon! NB! Sissejuhatus ja tausta avamine on ehk pikk, kuid kui soovid praktilisi nõuandeid selle kohta, kuidas mitte kaotada ligipääsu oma Facebooki kontole, loe [...]
Töötad sotsiaalmeedias? 11 nõuannet oma vaimse tervise kaitsmiseks!
Töötad sotsiaalmeedias? 11 nõuannet oma vaimse tervise kaitsmiseks! Töö tõusude ja mõõnadega navigeerimise õppimine on iga töötaja jaoks ülioluline. Sotsiaalmeedia turundajate jaoks on vaimse tervisega tegelemine midagi enamat kui töökoha tootlikkuse säilitamine – see [...]
Turundusstrateegia ja -plaani väljatöötamise A&O
Turundusstrateegia ja -plaani väljatöötamise A&O - lihtsustatud juhend Järgnevalt toon väga ülevaatlikult põhisammud, mida tuleb silmas pidada turundusstrateegia väljatöötamisel. Loomulikult ei ole see nii lihtne ja pealiskaudne. Kuid toon sulle kokkuvõtlikult peamised sammud, mida arvesse [...]
Hashtag – kasutada või ei?
Hashtag - kasutada või ei? Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Mis on hashtag ehk # eesti keeles? EKI: teemaviide [...]
Facebooki tasuline reklaam – milliseid näitajaid silmas pidada?
Facebooki tasuline reklaam – milliseid näitajaid silmas pidada? Kuluta liiga vähe oma Facebooki reklaamide eelarvele ja riskid konversioonidest ilma jäämisega. Paned aga raha liiga palju ja sinu igakuine turunduseelarve kaob õhku. Mida peaks sotsiaalmeedia [...]
14 viga, mida sotsiaalmeedias turundamisel tasub vältida
14 viga sotsiaalmeedias, mis su ettevõttele kasu ei too Olen allpool kokku kogunud nii tarkade turundajate, kui ka ise enda kogemused selles osas, mida ei tasu sotsiaalmeedias turundamisel teha. Kui sul on omalt poolt [...]
Vol 3! Eesti eksperdid ennustavad – mida toob digiturundus aastaks 2022?
Eesti eksperdid ennustavad – mida toob digiturundus aastaks 2022? Oled sa juba sarja esimest ja teist artiklit lugenud? Kui ei, tee seda kohe! Sel korral võtavad sõna: Anni Rahula - Promoty Head of Campaign [...]
Vol 2! Eesti eksperdid ennustavad – mida toob digiturundus aastaks 2022?
Eesti eksperdid ennustavad - mida toob digiturundus aastaks 2022? Esimene artikkel käesoleva aasta ennustustega on teele pandud. Aeg avalikustada teine! NB! Siit leiad ka kolmanda osa! Sel korral võtavad sõna: Meelis Vill - SEO [...]
Eesti eksperdid ennustavad – mida toob digiturundus aastaks 2022?
Eesti eksperdid ennustavad - mida toob digiturundus aastaks 2022? Taas on uus aasta käes ja aeg heita pilk alanud aastasse - mida toob see kaasa digiturunduses? Olen ka sel aastal kokku kogunud mitme artikli [...]
Kuidas müüa ka peale pühi? 12 näpunäidet!
Kuidas müüa ka peale pühi? 12 näpunäidet! Tihti tundub, et ettevõtete kampaaniad lõppevad koos pühadehooajaga. Kas see peakski nii olema? Kindel ei! Pühadejärgsed müügid on suurepärane viis rohkem tulu teenida. Selles artiklis kirjutan [...]
10 olulist nõuannet sotsiaalmeedias kohalolekuks aastal 2022
Kohalolek sotsiaalmeedias 2022. aastal – 10 olulist nõuannet Kohalolek sotsiaalmeedias on muutunud meie elu osaks. Ja see ei muutu, vähemalt mitte niipea. Tavapärased turunduskanalid on tihti ajale jalgu jäänud, kuna digitaalset turundust peetakse [...]
Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender?
Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender? Kuulen tihtipeale koolitustel rääkimas, et milleks kalender, kirjutan siis kui midagi öelda on. Või siis, et kust peaks leidma sellist aega, et veel kalendrit ka koostada? Järgnevalt toon [...]
Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks
Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks Kas ka sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned ideed, [...]
Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused aastal 2021
Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused aastal 2021 Olen juba mitmendat aastat järjest uurimas eestlaste sotsiaalmeedia kasutust. Neist viimati toimus möödunud sügisel ja keskendus kooliõpilastele. Selle aasta sügisel viisin läbi küsitluse, et teada saada, millised [...]
12 võimalust, kuidas kasvatada oma Instagrami kaasatust juba täna!
12 võimalust, kuidas kasvatada oma Instagrami kaasatust juba täna! Kes meist ei sooviks, et tema Instagrami postitus saaks suurema nähtavuse? Sind kindlasti huvitab, kuidas orgaaniliselt rohkemate inimesteni jõuda. Eks?! Sellest artiklist leiad 12 näpunäidet, kuidas [...]
Pane rahulolev klient enda eest müüma!
Kuidas kliendi tagasiside müüma panna? Sinu olemasolevad rahulolevad kliendid on potentsiaalsete klientide suurim motivatsiooniallikas. Kui sinu varasemad kliendid jagavad oma kogemusi selle kohta, kuidas toode või teenus on neid aidanud, inspireerib see uusi potentsiaalseid kliente, [...]
Isikliku maine hoidmine sotsiaalmeedias – kuidas?
Isikliku maine hoidine internetis - kuidas? "It takes many good deeds to build a good reputation, and only one bad one to lose it“ Benjamin Franklin. Kuigi see tsitaat on öeldud mitusada aastat tagasi, [...]
Osale küsitluses – eestlaste sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021
Viin taaskord läbi uuringu, et teada saada, mis kanalites, kui kaua, miks jne eesti täiskasvanud sotsiaalmeedias viibivad. Uuringu tulemused on pärast kõigile tasuta kätte saadavad siin samas lehel. Ja nagu ikka, ka seekord on [...]
11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad
11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]
Instagram Story – täielik ülevaade!
Instagram Story – täielik ülevaade! Selle artikli eesmärk on aidata sul alustada oma ettevõtte, isikliku kaubamärgi või lihtsalt enda platvormil turundamise jaoks suurepäraste Instagram Storyde loomist. Instagram käivitati esmakordselt 2016. aasta augustis ja sellest [...]
Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada?
Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada Iga päevaga on järjest raskem oma sisuga orgaaniliselt jälgijate ja potentsiaalsete klientide Facebooki ja Instagrami seinale jõuda. Facebooki algoritm ei soosi kuidagi ettevõtteid vaid eelistab eraisikute kontosid. Samas [...]
Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele?
Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele? Juba varsti on taas aeg asuda koolipinki nühkima. See tähendab aga müüki, suurt müüki! On olemas lausa turundustermin „ Back-to-school turundus“ (BTS). See tähendab muidugi koolikaupade ja [...]
11 põhjust, miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist
11 põhjust, miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist Oskuslikul kasutamisel on sotsiaalmeedia mõjutajad ehk influencerid sinu organisatsiooni võimsad saadikud. Nad levitavad teavet sinu toodete ja teenuste kohta ning tõstavad bränditeadlikkust. Järgnevalt [...]
Kuidas turundada väikese eelarvega?
Kuidas turundada väikese eelarvega? Eelarve piiratud aga tuntust sooviksid siiski kasvatada? Ära heida meelt, leidub mitmeid väga soodsaid (või lausa tasuta) mooduseid kuidas oma sõnum potentsiaalsete klientideni viia. 1. Usu endasse Kõige alus on [...]
10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta
10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta Miks mõni ettevõtte on sotsiaalmeedias edukas ja teine mitte? Järgnevalt olen kokku kogunud mõned põhivead, mida ettevõtjad ja ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses korduvalt, ja [...]
Millisel sotsiaalmeedia platvormil sinu ettevõte olema peaks?
Millisel sotsiaalmeedia platvormil sinu ettevõte olema peaks? Siin artiklis annan sulle mõtteainet selles valdkonnas, et millisel sotsiaalmeedia platvormil su ettevõte olema peaks. Ütlen alati, et sa ei pea olema kohal kõikjal, mis praegu pop [...]