KASULIK2020-03-29T15:07:32+03:00

Artiklite arhiiv

  • Facebook teeb kurvaks

Kuidas Facebooki uudisvoog sind kurvaks teeb?

19. sept. 2020|

Kuidas FB uudisvoog sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda sedasi [...]

  • Kuidas sisu taaskasutada

Taaskasutus on moes – kuidas esitada vana sisu uues kuues?

6. sept. 2020|

Taaskasutus on moes - kuidas esitada vana sisu uues kuues? Arvan, et ma ei ole ainus, kes unistab aeg ajalt, kuidas seda sisu veidi vähesema vaevaga luua. Mõnikord on pea tühi uutest mõtetest, teinekord [...]

  • Mida postitada sotsiaalmeediasse

Kuidas saavutada sisuloomega sotsiaalmeedias tähelepanu?

16. aug. 2020|

Kuidas saavutada sisuloomega sotsiaalmeedias tähelepanu? Sotsiaalmeedia on hea viis levitada soodsalt (võrreldes paljude teiste reklaamikanalitega on soodne isegi sotsiaalmeedias postituse reklaamimine) uudiseid oma firmast, ettevõtmistest, blogist jms. Kuid ka konkurente, kes sarnaselt toimivad, on [...]

  • Edukas videoturundus

19 nõuannet edukaks videoturunduseks

12. aug. 2020|

19 nõuannet edukaks videoturunduseks Viimasel ajal muud ei kuulegi, kui et video-video-video! Just seda nõuab sotsiaalmeedia platvormide algoritmid ja sinu jälgijad. Mina küll suurem asi videote vaataja Facebookis ja Instagramis ei ole, kuid paljudele [...]

  • Kuidas turundada koolitarbeid

Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele?

9. aug. 2020|

Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele? Juba varsti on taas aeg asuda koolipinki nühkima.  See tähendab aga müüki, suurt müüki! On olemas lausa turundustermin  „ Back-to-school turundus“ (BTS). See tähendab muidugi koolikaupade ja [...]

  • E-mailiturundus

14 + 2 võimalust kuidas oma e-mail rohkemate klientideni viia

18. juuli 2020|

14 + 2 võimalust kuidas oma e-mail rohkemate klientideni viia   Sel korral on tegemist tõlkeartikliga, mis originaalis on Andrus Purde sulest “14 Tips to Improve Email Deliverability and Reach More Customers“. Artikkel pakkus [...]

  • Kasulikud tööriistad turundajale

Kasulikud tööriistad turundajale

3. juuli 2020|

15 + 6 Google Chrome, Gmail jt - laiendid sotsisiaalmeedia turundajatele Järgnevas artiklis pakun sulle välja tööriistad / laiendid / rakendused, mida võid oma igapäeva töö hõlbustamiseks ja/või põnevamaks muutmisel kasutada. Olen nad pannud [...]

  • Facebooki loosimängu reeglid

Facebooki loosimängude reeglid

21. juuni 2020|

Facebooki loosimängude reeglid Facebooki loosimängud ja teised Facebooki auhinnamängud on ühtede poolt põlatud, teiste poolt palavalt armastatud. Ja kui vaadata Eesti ettevõtete Facebooki lehekülgi, on näha, et neid tehakse ikka päris palju. Kuidas aga [...]

  • Hashtag # - kasutada või mitte?

Hashtag – kasutada või ei?

2. juuni 2020|

Hashtag - kasutada või ei? Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Mis on hashtag ehk # ehk hashtag eesti keeles? [...]

  • Sotsiaalmeedia ja psühholoogia

Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale

30. mai 2020|

Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale   Olen ka varem sellest teemast rääkinud, kuid kuna see on väga mahukas teema, tundus, et oleks veel vaja käsitleda. Loe eelmisi artikleid siit: 5 psühholoogilist kontseptsiooni [...]

  • Uus toode turule

8 viisi kuidas promoda uue toote turule tulekut

24. mai 2020|

8 viisi uue toote turule toomise promomiseks   Edukaks toote lansseerimiseks on vaja tekitada elevust ning suminat selle ümber. Sa oled ette valmistunud aastaid, kuid, nädalaid ning sinu toode või teenus hakkab ilmet võtma. Ilmselt [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020

16. mai 2020|

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020 aasta aprillis viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, et kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Saadud tulemused on nüüd kokkuvõttena leitavad allolevast artiklist. Lühidalt Valdav osa [...]

  • Kodulehe konversioonimäär

Kuidas tõsta kodulehe konversioonimäära?

10. mai 2020|

7 kodulehe optimeerimise taktikat – tõsta konversioone kasutades psühholoogilisi võtteid   Kas teadsid et 90% tarbijate otsustest on emotsionaalsed? Me mõtleme, et meil on loogiline lähenemine enne ostu sooritamist, kuid psühholoogilised uuringud näitavad, et enamasti [...]

  • Facebooki kampaania paremaks

Kuidas Facebooki reklaam paremaks muuta?

8. mai 2020|

14 viisi, kuidas oma Facebooki reklaam paremaks muuta  Kui soovid lahendust oma Facebooki reklaamide paremaks muutmiseks, proovi neid näpunäiteid. 1.     Vali õige kampaania eesmärk Sõltuvalt sinu reklaamikampaania eesmärgist - näiteks saada rohkem liiklust kodulehele, uusi [...]

  • Instagrami turundus

Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi?

26. apr. 2020|

Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi?   Kas teadsid, et üle 80% Instagrami kasutajatest jälgib vähemalt ühte brändi? Sellest hoolimata on paljude ettevõtjate jaoks suur väljakutse luua kaasatud, lojaalne ja aktiivne jälgijaskond. Tõesti, selliste [...]

  • Kauba hind

Kuidas oma kauba hindu kuvada?

7. apr. 2020|

NB! Palun vasta ka küsitlusele. Loosis mitmed auhinnad! Kuidas oma kauba hindu kuvada? Müümisel peab mõtlema kõigele - toote paigutamisele, kirjeldusele, värvidele ning väljapanekule. Kuid kindlasti ei saa ära unustada ka hinda, sest see [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

2. apr. 2020|

Käesoleva uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja selle lähitulevikku. Ootan teie vastuseid kuni 30.aprill 2020. Tulemused teen avalikuks Milos.ee lehtedel. Vastanute vahel läheb loosi 6 auhinda: 1) Majutuspakett kahele [...]

  • Sotsiaalmeedia kalender

Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender?

31. märts 2020|

Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender? Kuulen tihtipeale koolitustel rääkimas, et milleks kalender, kirjutan siis kui midagi öelda on. Või siis, et kust peaks leidma sellist aega, et veel kalendrit ka koostada? Järgnevalt toon [...]

  • Facebooki kaanefoto

Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind!

26. märts 2020|

Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind!   Selles artiklis püüan selgitada Facebooki kaanefoto olulisust ning kuidas luua päisepilt, mis ka tulemusi võiks tuua. Facebooki päisepilt on midagi palju enamat kui lihtsalt pildiriba, mis asub sinu [...]

  • Mida mitte postitada sotsiaalmeediasse

9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha

16. märts 2020|

9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha   Kui postitad halba sisu oma sotsiaalmeedia kanalitesse, võid varjutada kogu raske töö, mida oled teinud oma kohaloleku ülesehitamiseks ja ühenduse loomiseks kontode vaatajaskonnaga. Järgnevalt [...]

  • Reklaam Facebookis, Facebook Ad Objectives

Reklaam Facebookis – kuidas valida õige reklaami eesmärk?

10. märts 2020|

Reklaam Facebookis - kuidas valida õige reklaami eesmärk? Ads Manageri kasutades tuleb esimese asjana otsustada, millist eesmärki reklaam tootma peab, ja kellele see on suunatud?  Miks FB küsib sinu kampaania eesmärki? Sellega määratakse kindlaks [...]

  • Sotsmeedia turunduse vead

10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta

2. märts 2020|

10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta   Miks mõni ettevõtte on sotsiaalmeedias edukas ja teine mitte? Järgnevalt olen kokku kogunud mõned põhivead, mida ettevõtjad ja ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses korduvalt, ja mis [...]

  • Facebooki postituse boostimine. Milos reklaam. Brit Mesipuu

Reklaam Facebookis – postituse boostimine vs Facebook Ads Manager

17. veebr. 2020|

Reklaam Facebookis - postituse boostimine vs Facebook Ads Manager Sel korral võtan luubi alla teema, mida ise koolitustel kergelt tagaplaanil hoian - Facebooki postituse boostimine. Lihtsalt leian, et kui juba raha panustada Facebooki reklaami [...]

  • Sotsiaalmeedia pildid osa 2

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2

12. veebr. 2020|

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2 Sarja teine osa sinu ees. Loe kindlasti ka esimest osa! Raske on alahinnata visuaalse sisu olemasolu tähtsust ja piltide kujundamise põhitõdesid. Seega tuleb asuda teostuse juurde. Kui sa [...]

Load More Posts
Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!
Go to Top