KASULIK2021-01-19T11:41:23+02:00

11 põhjust, miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist

22. juuli 2021|Artiklid|

11 põhjust,  miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist Oskuslikul kasutamisel on sotsiaalmeedia mõjutajad ehk influencerid sinu organisatsiooni võimsad saadikud. Nad levitavad teavet sinu toodete ja teenuste kohta ning tõstavad bränditeadlikkust. Järgnevalt [...]

Artiklite arhiiv

  • Kuidas turundada üritust

Kuidas turundada üritust?

18. juuli 2021|

Kuidas turundada üritust? Ürituste korraldamine on niigi stressirohke – esinejad, toitlustus, turvalisus jne. Rääkimata siis sellest, et kuidas kogu seda vaeva saaks korvata rohkete külaliste tulekuga. Seepärast toon järgnevalt sulle mõned mõtted, kuidas sotsiaalmeedia [...]

  • Kuidas turundada väikese eelarvega?

Kuidas turundada väikese eelarvega?

13. juuni 2021|

Kuidas turundada väikese eelarvega? Eelarve piiratud aga tuntust sooviksid siiski kasvatada? Ära heida meelt, leidub mitmeid väga soodsaid (või lausa tasuta) mooduseid kuidas oma sõnum potentsiaalsete klientideni viia. 1.     Usu endasse Kõige alus on [...]

  • Sotsiaalmeedia turundus

10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta

28. mai 2021|

10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta   Miks mõni ettevõtte on sotsiaalmeedias edukas ja teine mitte? Järgnevalt olen kokku kogunud mõned põhivead, mida ettevõtjad ja ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses korduvalt, ja [...]

  • Millist sotsiaalmeedia platvormi peaksid kasutama

Millisel sotsiaalmeedia platvormil sinu ettevõte olema peaks?

16. mai 2021|

Millisel sotsiaalmeedia platvormil sinu ettevõte olema peaks?   Siin artiklis annan sulle mõtteainet selles valdkonnas, et millisel sotsiaalmeedia platvormil su ettevõte olema peaks. Ütlen alati, et sa ei pea olema kohal kõikjal, mis praegu pop [...]

  • 99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit

23. apr. 2021|

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit Allolev kirjutis on pühendatud kõigile neile, kes istuvad mu koolitustel ja on liiga tagasihoidlikud, et küsida, mida ma jälle seal seina peal lühendanud olen :). Ära muretse, sa [...]

  • Kuidas kirjutada Facebooki reklaami pealkirja

Facebooki reklaami pealkiri

12. apr. 2021|

Kuidas kirjutada Facebooki reklaami pealkirju, mis suurendavad klikke?   Sa ei saa kunagi teist võimalust esmamulje jätmiseks. See võib sulle tunduda klišeena, kuid see on tõsi. Eriti kui kasutad Facebooki reklaame, et oma ettevõttesse [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2021

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021

7. apr. 2021|

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021 Juba 4. aastat järjest viisin läbi uuringu, millega soovisin teada, et kuidas, mis eesmärgil ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad. Saadud tulemused on nüüd kajastatud allolevas artiklis. [...]

  • Turundus emadele

Turundus emadele – mida emad armastavad?!

4. apr. 2021|

Turundus emadele - mida emad armastavad?! Emad on üks võimsamaid tarbijagruppe terves maailmas. Nad ei osta vaid endale, vaid ka mehele, lastele ja tervele majapidamisele ning tihtipeale hoiavad silma peal ka pere rahakotil. Ketchumi [...]

  • Üks kriitiline viga Facebooki reklaamis

Üks kriitiline viga, mida enamus Facebooki reklaami juures teevad

21. märts 2021|

Üks kriitiline viga, mida enamus Facebooki reklaami juures teevad   Ettevõtte tuntuse ja müügi kasvatamiseks on Facebooki reklaamil endiselt suur potentsiaal. Kuid kui oled kunagi proovinud Facebooki reklaami tegemist, siis on tõenäoline, et oled [...]

  • Facebooki loosimise programmid

Facebooki loosimise programmid

21. märts 2021|

Facebooki loosimise programmid Facebooki loosimängudel on nii teravaid kriitikuid kui tuliseid poolehoidjaid. Ma ise olen nende kahe vahel. Arvan, et mängu korraldamises ei ole midagi halba, kui jälgida Facebooki loosimängu reegleid. Kui korraldad oma [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2021

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2021

15. märts 2021|

Tere! Juba 4. aastat järjest olen läbi viimas uuringut, mis soovib teada saada, kuidas ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad. Ootan ka sind osalema! Uuringu tulemused saavad avalikuks kõigile aprillis 2021 Milos.ee kodulehel [...]

  • Vead sotsiaalmeedias

9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha

14. märts 2021|

9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha   Kui postitad halba sisu oma sotsiaalmeedia kanalitesse, võid varjutada kogu raske töö, mida oled teinud oma kohaloleku ülesehitamiseks ja ühenduse loomiseks kontode vaatajaskonnaga. Järgnevas [...]

  • Interneti kasutus Eestis

Eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021

9. märts 2021|

Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021 Iga aastaga kasvab interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Eriti veel nüüd, selle suure pandeemia ajal on internet saanud lisaks meelelahutuse vahendiks olemisest ka veelgi suurema rolliga [...]

  • Influencer turundus - mida vältida_

Influencer turundus – mida vältida?

25. veebr. 2021|

5 trendi influencer turunduses, mida peaksid vältima Internetist leiad kindlasti palju erinevaid soovitusi, mida jälgida influencer turunduses. Kas need kõik aga on nii vett pidavad soovitused või on mõned neist, mida peaks täna, 2021. [...]

  • Psühholoogia ja sotsiaalmeedia. Osa 3

Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale

21. veebr. 2021|

Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale   Olen ka varem sellest teemast rääkinud, kuid kuna see on väga mahukas teema, tundus, et oleks veel vaja käsitleda. Loe eelmisi artikleid siit: 5 psühholoogilist kontseptsiooni [...]

  • Psühholoogia ja sotsiaalmeedia. Osa 2.

7 psühholoogilist võtet sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks osa 2

11. veebr. 2021|

7 psühholoogilist võtet sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks osa 2 Eelmisel korral kirjutasin viiest psühholoogilisest kontseptsioonist ja kuidas nende abil oma sotsiaalmeedia strateegiat võimendada.  Seekord püüan anda rohkem nippe ja konkreetsemaid soovitusi. Miks sotsiaalmeedia tõmbab siis [...]

  • Psühholoogia ja sotsiaalmeedia

5 psühholoogilist kontseptsiooni sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks osa 1

8. veebr. 2021|

5 psühholoogilist kontseptsiooni sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks Sotsiaalmeedia on meid muutmas rohkem, kui vaid meie vahetu käitumine. Ja turundajatena tuleb sellele mõelda. Igasugune interaktsioon, mis sul sotsmeedias oma kliendiga on, mõjutab nii nende teadlikku kui [...]

  • 2021 turundusaasta

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? IV osa

7. veebr. 2021|

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? IV osa Sarja neljandas ja viimases osas saavad sõna: Marko Saue - Goal Marketing OÜ juhataja Katrin Vilimaa-Otsing .- turundusspetsialist, koolitaja | Turunduskoolitus OÜ Anni Rahula - [...]

  • 2021 aasta turunduses

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? III osa

1. veebr. 2021|

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? III osa Sinu ees on sarja kolmas osas. Loe kindlasti ka esimest ja teist osa. Täna võtavad sõna: Taavi Kalvi - Holini kaasasutaja Meelis Vill - SEO [...]

  • 2021 aasta turunduses

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? II osa

28. jaan. 2021|

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? II osa   Teie ees on sarja teine osa. Loe kindlasti ka esimest siit! Sel korral kirjutavad: Karl Pae - ePPC juht ja Google Adsi ekspert Raido [...]

  • 2021 aasta turunduses

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021?

26. jaan. 2021|

Eksperdid arvavad - mida toob turundusaasta 2021? Juba neljandat aastat järjest uurisin tunnustatud eesti turundajatelt, et mida nad ootavad ja ennustavad käesolevaks turundusaastaks. Käesoleva artikli lõppu lisasin ka enda mõtted. Loe kindlasti aga ka [...]

  • E-maili turundus

E-maili turundus – 21 nõuannet kuidas kirjutada efektiivseid e-maile

16. jaan. 2021|

  E-maili turundus - kuidas kirjutada efektiivseid e-maile? E-maili turundust tegema hakates ja esmakordsel kirjutamisel pole alati lihtne aru saada, millest alustada. Kuid on mõned konkreetsed nõuanded, mida peaksid alati meeles pidama. Siin on [...]

  • Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

14. jaan. 2021|

Kuidas negatiivse tagasiside ja kommentaaridega toime tulla? Olen korduvalt kirjutanud, et tänapäeval usaldavad inimesed rohkem sõprade ja tuttavate, isegi võhivõõraste tagasisidet. Võid oma kanalites esitleda uhkeid patente, rohkelt tunnustusi ja muud head, mis justkui [...]

  • Facebooki loosimängud

Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö?

14. jaan. 2021|

Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö? Kes meist ei oleks näinud Facebookis erinevaid „liitu-jaga-võida“ loosimänge. Võita võib kõike alates kruvidest, lõpetades toidukorvide, spaapuhkuste ja riieteni välja. Kui lihtne või keeruline on pakutavaid [...]

  • Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutus 2020

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020

4. dets. 2020|

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020 Novembris viisin läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Küsitluse lingi saatsin Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403-le e-mailile. Kohaletoimetamise määr [...]

Milos_reklaam_300px_valge

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Go to Top