E-maili turundus – 21 nõuannet kuidas kirjutada efektiivseid e-maile
E-maili turundus - kuidas kirjutada efektiivseid e-maile? E-maili turundust tegema hakates ja esmakordsel kirjutamisel pole alati lihtne aru saada, millest alustada. Kuid on mõned konkreetsed nõuanded, mida peaksid alati meeles pidama. Siin on [...]
Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?
Kuidas negatiivse tagasiside ja kommentaaridega toime tulla? Olen korduvalt kirjutanud, et tänapäeval usaldavad inimesed rohkem sõprade ja tuttavate, isegi võhivõõraste tagasisidet. Võid oma kanalites esitleda uhkeid patente, rohkelt tunnustusi ja muud head, mis justkui [...]
Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö?
Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö? Kes meist ei oleks näinud Facebookis erinevaid „liitu-jaga-võida“ loosimänge. Võita võib kõike alates kruvidest, lõpetades toidukorvide, spaapuhkuste ja riieteni välja. Kui lihtne või keeruline on pakutavaid [...]
Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020
Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020 Novembris viisin läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Küsitluse lingi saatsin Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403-le e-mailile. Kohaletoimetamise määr [...]
Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks
Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks Kas ka sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned ideed, [...]
30 nippi kuidas guugeldada nagu proff
30 võimalust kuidas guugeldada nagu proff Internet on täis meeletus koguses infot. Kuidas eraldada terad sõkaldest ja leida just see, mis vastab enim otsitulemusele, mida leida loodad? Koolitöid tehes või tööalaselt internetisügavustest materjali otsides [...]
Grow up, grow better. Eesti e-kaubanduse liidu seminar 12.11.2020
Mul oli suur rõõm teha koostööd Eesti e-kaubanduse liiduga. 12ndal novembril toimunud seminarist tegin väikse ülevaate ka blogipostitusena. Seda saategi altpoolt nüüd lugeda. “Kaasaegne klienditeenindus – kuidas olla edukas 10 kanalis korraga?”– Sirli [...]
Visuaalne sisuturundus – pildi ja video roll sisuturunduses ja reklaamis
Selles artiklis käsitlen seda, miks visuaalne sisuturundus aitab liiklust ja müüki kodulehele suunata. Eelkõige just e-poodidel. Vaatan ka visuaalse sisu tüüpe ja kuidas neid saab rakendada, sh sotsiaalmeedias. Pildid ja videod aitavad meeles pidada [...]
Õpilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuringukutse
Õpilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring Tere! Palun teid väga aidata kaasa uuringu õnnestumisele! NB! Kõigi uuringus osalevate koolide vahel on välja pandud ka auhinnad! Minu nimi on Brit Mesipuu ja ma tegelen igapäevaselt sotsiaalmeediaturunduse ja -reklaamidega. [...]
Instagram Story – täielik ülevaade!
Instagram Story – täielik ülevaade! Selle artikli eesmärk on aidata sul alustada oma ettevõtte, isikliku kaubamärgi või lihtsalt enda platvormil turundamise jaoks suurepäraste Instagram Storyde loomist. Instagram käivitati esmakordselt 2016. aasta augustis ja sellest sai [...]
Vaata, mida Facebook sinu kohta teab!
Mida Facebook sinu kohta teab!? Kas tead miks sinu Facebooki seinal on mõni postitus või reklaam aga su sõbra omal mitte? Mäletad sa, kus viibisid möödunud aasta 31 jaanuaril? Tead sa, millistel piltidel oled [...]
B2B ja sotsiaalmeedia – jah või ei?
B2B ja sotsiaalmeedia – jah või ei? Sotsiaalmeedia ei kao kuhugi. Kas sinu ettevõte soovib olla rongil või oodata platvormil? B2B sotsmeedia loob sidemeid ja murrab barjääre sinu ja nende ettevõtete vahel, kellega kontaktis [...]
Kuidas Facebooki uudisvoog sind kurvaks teeb?
Kuidas FB uudisvoog sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda sedasi [...]
Taaskasutus on moes – kuidas esitada vana sisu uues kuues?
Taaskasutus on moes - kuidas esitada vana sisu uues kuues? Arvan, et ma ei ole ainus, kes unistab aeg ajalt, kuidas seda sisu veidi vähesema vaevaga luua. Mõnikord on pea tühi uutest mõtetest, teinekord [...]
Kuidas saavutada sisuloomega sotsiaalmeedias tähelepanu?
Kuidas saavutada sisuloomega sotsiaalmeedias tähelepanu? Sotsiaalmeedia on hea viis levitada soodsalt (võrreldes paljude teiste reklaamikanalitega on soodne isegi sotsiaalmeedias postituse reklaamimine) uudiseid oma firmast, ettevõtmistest, blogist jms. Kuid ka konkurente, kes sarnaselt toimivad, on [...]
19 nõuannet edukaks videoturunduseks
19 nõuannet edukaks videoturunduseks Viimasel ajal muud ei kuulegi, kui et video-video-video! Just seda nõuab sotsiaalmeedia platvormide algoritmid ja sinu jälgijad. Mina küll suurem asi videote vaataja Facebookis ja Instagramis ei ole, kuid paljudele [...]
Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele?
Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele? Juba varsti on taas aeg asuda koolipinki nühkima. See tähendab aga müüki, suurt müüki! On olemas lausa turundustermin „ Back-to-school turundus“ (BTS). See tähendab muidugi koolikaupade ja [...]
14 + 2 võimalust kuidas oma e-mail rohkemate klientideni viia
14 + 2 võimalust kuidas oma e-mail rohkemate klientideni viia Sel korral on tegemist tõlkeartikliga, mis originaalis on Andrus Purde sulest “14 Tips to Improve Email Deliverability and Reach More Customers“. Artikkel pakkus [...]
Kasulikud tööriistad turundajale
15 + 6 Google Chrome, Gmail jt - laiendid sotsisiaalmeedia turundajatele Järgnevas artiklis pakun sulle välja tööriistad / laiendid / rakendused, mida võid oma igapäeva töö hõlbustamiseks ja/või põnevamaks muutmisel kasutada. Olen nad pannud [...]
Facebooki loosimängude reeglid
Facebooki loosimängude reeglid Facebooki loosimängud ja teised Facebooki auhinnamängud on ühtede poolt põlatud, teiste poolt palavalt armastatud. Ja kui vaadata Eesti ettevõtete Facebooki lehekülgi, on näha, et neid tehakse ikka päris palju. Kuidas aga [...]
Hashtag – kasutada või ei?
Hashtag - kasutada või ei? Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Mis on hashtag ehk # ehk hashtag eesti keeles? [...]
Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale
Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale Olen ka varem sellest teemast rääkinud, kuid kuna see on väga mahukas teema, tundus, et oleks veel vaja käsitleda. Loe eelmisi artikleid siit: 5 psühholoogilist kontseptsiooni [...]
8 viisi kuidas promoda uue toote turule tulekut
8 viisi uue toote turule toomise promomiseks Edukaks toote lansseerimiseks on vaja tekitada elevust ning suminat selle ümber. Sa oled ette valmistunud aastaid, kuid, nädalaid ning sinu toode või teenus hakkab ilmet võtma. Ilmselt [...]
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020 aasta aprillis viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, et kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Saadud tulemused on nüüd kokkuvõttena leitavad allolevast artiklist. Lühidalt Valdav osa [...]
Kuidas tõsta kodulehe konversioonimäära?
7 kodulehe optimeerimise taktikat – tõsta konversioone kasutades psühholoogilisi võtteid Kas teadsid et 90% tarbijate otsustest on emotsionaalsed? Me mõtleme, et meil on loogiline lähenemine enne ostu sooritamist, kuid psühholoogilised uuringud näitavad, et enamasti [...]
Kuidas Facebooki reklaam paremaks muuta?
14 viisi, kuidas oma Facebooki reklaam paremaks muuta Kui soovid lahendust oma Facebooki reklaamide paremaks muutmiseks, proovi neid näpunäiteid. 1. Vali õige kampaania eesmärk Sõltuvalt sinu reklaamikampaania eesmärgist - näiteks saada rohkem liiklust kodulehele, uusi [...]
Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi?
Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi? Kas teadsid, et üle 80% Instagrami kasutajatest jälgib vähemalt ühte brändi? Sellest hoolimata on paljude ettevõtjate jaoks suur väljakutse luua kaasatud, lojaalne ja aktiivne jälgijaskond. Tõesti, selliste [...]
Kuidas oma kauba hindu kuvada?
NB! Palun vasta ka küsitlusele. Loosis mitmed auhinnad! Kuidas oma kauba hindu kuvada? Müümisel peab mõtlema kõigele - toote paigutamisele, kirjeldusele, värvidele ning väljapanekule. Kuid kindlasti ei saa ära unustada ka hinda, sest see [...]