11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad

Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle!

Pakun sulle välja 11 ideed, kuidas kasvatada müüki isadepäeva nime all:

1.     Mida osta isale, kellel on justkui kõik olemas?

Aidake naisi/lapsi/kaaslaseid neil otsustada. Koosta kinkide top edetabel või sea üles kingileidja, mis juhendab otsijaid vastavalt seatud kriteeriumitele (huvid, vanus, eelarve) sobivate toodete/teenusteni.
Samuti võid teha lõbusa küsimustiku, mille lõpus siis soovitad enda tootevalikust kinke. Kui teed selle piisavalt humoorika, on lootust, et seda jagatakse ka edasi. 

2.     Koosta kingikomplekt

Pane oma toodetest/teenustest kokku spetsiaalne isadepäeva kinkekomplekt.
Toidukohad – isadepäeva erimenüüd. Olgu selleks siis näiteks kanatiivad + õlu + jalgpalli ühisvaatamine või peen isadepäeva gurmee. Tulles kogu perega, isale eelroog/pearoog/magustoit tasuta.
See võib kehtida vaid isadepäeval, kuid võite kuulutada ka kogu novembri isade kuuks.

Ilusalongid – pange kokku kombo oma teenustest (maniküür, pediküür, juuksur, massaaž). Pakkuge lisaks juurde ka lühikest õpetust, kuidas kodus lihtsa vaevaga ise enda eest hoolt kanda.

Kaubanduskeskus – poed annavad ühiselt stiilinõu (kellad, ehted, jalatsid, riided jne). Suupisteid ja jooke pakkuv toidukoht pakub neid hoopis raamatupoes. Spordiklubi viib tunni läbi spordipoes.

Ühesõnaga, kui sul ei ole ka erilist pakkumist isadele, pane mõne tavapärase toote/teenuse ette sõna „isa“ ja kõik ongi õige 🙂 .

3.     Tasuta kinkide pakkimine

Tundub, et lihtne asi, aga tegelikult võib just selles konks olla. Kui emal on kiire aeg, siis tasuta kingi pakkimise abi võiks olla suurepärane viis suures kaubanduskeskuses tähelepanu tõmbamiseks.

4.     Korralda isadepäeva üritus

Tee enda poes/restoranis/töökojas, kus iganes su ettevõte toimetab, isadepäeva sündmus lastele (ja nende isadele). Samuti võib teha isadepäeva kingi valmistamise töötubasid, kus kasutad materjale, millel oleks esindatud ka sinu logo. Sedasi viiakse reklaam ka koju kaasa.
Samal ajal ära unusta kenasti eksponeerida oma tootevalikus isadele mõeldud kaupa. Kui nad oma laste järel ootavad, või neile järgi tulevad, saavad aega parajaks teha nendega tutvudes ja ehk ka oste sooritades.
Ideid on tõesti palju. Lase ainult fantaasial lennata. Joogatund grillrestorani juures koos hilisema grillikooliga. Isade ja laste küpsiste kaunistamine sporditeemalisteks kohalikus pagariäris jne.

5.     Isadepäeva kampaania sotsiaalmeedias

Siin vist ei ole lisakommentaare vajagi. 
Pakun omalt poolt välja mõningaid mõtteid:

  • Tee pilt oma ilmetust puhkenurgast / väsinud tööpäevast / kodust, mille on vallutanud naiselik käsi jne. Auhinnaks sisekujundaja ja mööblipoe ühiskampaania korraliku man-cave loomise kaasaaitamisel.
  • Postita kommentaaridesse pilt endast ja oma isast tegemas teie lemmiktegevust. Selle pildi alusel võib pakkuda kohvikus tasuta jooki/magustoitu, poes soodustust jms.
  • Kirjuta kommentaaridesse lemmik isaga seotud nali, anekdoot, mälestus.
  • Popid on ka hashtagid #ThrowbackThursday (postita isaga koos tehtud pilt) ja #TransformationTuesday (postita enda kõige vanem ja kõige uuem isaga koos tehtud pilt).

6.     Kingitus isadele

Tee kõikidele isadele, kes isadepäeval/-nädalal teid külastavad, väike kingitus. Olgu selleks siis kasvõi firma sümboolikaga šokolaad, võtmehoidja, helkur või mida iganes.
Samuti võite juba mitu nädalat enne isadepäeva jagada kuponge, millega isadepäeva ajal saab erisoodustusi.
Kuidas isadust tõestada? Siin pane enda fantaasi tööle – telefonis selfie lapsega, rahakoti vahel lapse pilt jne.
Ka e-poed saavad kingitusi teha, lisades mehe nimega pakkidele üllatuskingituse või pakkuda neile tasuta kojuvedu. Või tee oma e-poes eraldi sektsioon isadepäeva pakkumisega, mille valikust oste tehes lisandub erisoodustus.

7.     Õnnitlus, meme, tsitaat

Kõige lihtsam viis end meelde tuletada. Isadepäeval postita oma profiilile õnnitluskaart, naljakas meme, mõtlemapanev tsitaat. Kui teed postituse piisavalt eriliselt, on lootust ka, et seda jagatakse edasi. Ideid postitusteks võid leida siit.

8.     Isadepäeva pakkumine e-mailile

Erisündmusi, ajalimiidiga müüke ja hooaja allahindlusi on hea reklaamida just e-maili teel. Yesmail tegi põhjaliku analüüsi ning võrdles 128 000 isadepäeva paiku saadetud kirja aastatel 2014 vs. 2015a. Leiti, et kirju, mis ei olnud seotud isadepäevaga, avati rohkem, kui neid, mille pealkirjas oli miskit isadepäevale vihjavat (10,9% vs. 10%). Samas conversion rate oli isadepäeva kirjadel oluliselt suurem – 5,4% vs. 1,7%.
Kuidas leida just seda õige pakkumine, mis isadele meeldiks? Tee eelpromo – saada kuu aega varem välja uudiskiri, et otsite parimat kinki isadepäevaks. Seejärel paluge hääletada 5 toote/teenuse vahel. Enim hääli saanud toode/teenus tulebki isadepäeva nädalal soodushinnaga müüki. Nii saate endale kaks korda tähelepanu tõmmata. Sama võib teha ka sotsiaalmeedias.
Mõtteid võid leida ka Pinterestis „For Dad“.

9.     Optimeeri otsingumootoritele

Isadepäeva eel hakatakse aina enam otsima otsingumootorite ja sotsiaalmeedia kaudu märgusõna „isadepäev“. Seega kasuta asjakohaseid hashtage ja silte,  SEO  jms.

10.Isad on erinevad

Oma kampaania ülesehitamisel pea silmas, et sa nö. kataksid ära kõik isade tüübid. Mõned on nohik-isad, mõned machod või metro-isad. Pane paika kõikvõimalikud isatüübid, kes sinu sihtrühma kuuluvad, ja kohanda vastavalt ka oma turundus.

11. Ära unusta emasid!

Kes ostab beebide ja väikelaste asemel issidele kingitusi? Ikka ema! Seega, et meelitada ema poodi, võid läheneda hoopis seda teed pidi. Paku neile mingi atraktiivne soodustus, mis nad poodi tooks, ja nii muu seas too nähtavale ka isadele mõeldud kingitused.
Või kui oled keskmisest julgem – miks mitte pidada isadepäeval meeles üksikemasid?

Häid reklaaminäiteid:

Superbowl:

  • Toyota Camry SuperBowl XLIX ad – My bold dad (2015) (Of all the dad ads, Toyota’s My Bold Dad ranked highest per Ad Meter, coming in at seventh overall with a rating of 6.6. On YouTube itself, the ad has about 100,000 views and the hashtag #OneBoldChoice, which was associated with Toyota’s broader campaign, had about 5,600 mentions in 24 hours, per Topsy.)
  • Calls For Dad #RealDadMoments | Dove Men+Care (Dove Men+Care, which also went to the dad well in its #RealStrength spot, was ranked 13th overall by Ad Meter.)
  • Nissan #withdad (Nissan’s 90-second #withdad spot was close behind at ninth on Ad Meter’s list with a score of 6.5. It has 1.4 million views and the hashtag has about 22,000 mentions.)

Lisaks

 

Lisalugemist

 

Brit Mesipuu, Milos OÜ, Milos reklaam, sisuloome, koolitused, turundus
Brit Mesipuu

Tegevjuht, sisulooja, koolitaja

MILOS OÜ
tel.+372 521 5511
brit@milos.ee
https://www.facebook.com/milosreklaam
https://ee.linkedin.com/in/britmesipuu